Przejdź do głównej zawartości

Gra kółko i krzyżyk w wesji DIY

Jeśli chodzi i Ignacego zabawki jest kilka kwestii które ubóstwiam, a są to zabawki DIY, gry, filc czy kreatywne pianki. A jeżeli mogę połączyć kilka z tych rzeczy w jedno to dana rzecz staje się moją ulubioną :-) I tak właśnie jest n Ignacego grą "kółko krzyżyk" a raczej "kółko kwadrat" :-). Wykopana ostatnio przez synka z czeluści innych zabawek, przeżywa swoje drugie życie :-)

Na gruby filcu w kształcie kwadrata 20x20 cm wyszyłam dziewięć mniejszych kwadratów, w każdym z nich na środku przyszyłam koralik, potem wycięłam 5 kółek i 4 kwadraty z kolorowego cienkiego filcu, na każdym z wyciętych kształtów wycięłam mały otwór i w pół godziny miałam gotową dla Ignasia grę :-)





Poza wspaniałą zabawą podczas gry,dziecko ćwiczy mała motorykę co sprawia że tak uwielbiam zabawki DIY :-), zawsze można tak przerobić daną rzecz aby poza danym przeznaczeniem spełniała dodatkowe funkcje :-)






Kto chętny wykonać własna wersję ponadczasowej wielopokoleniowej gry :-)





Wpis powstał w ramach projektu #grajmy,
http://mamajanka.blogspot.co.uk/2016/02/grajmy.html

Komentarze

  1. I ja lubię własnoręcznie wykonane zabawki. Ta gra pojawi się pewnie w naszym quiet booku.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ponad 100 pomysłów na prace plastyczne dla dzieci

Dla wszystkich którzy lubią kreatywne zabawy postanowiłam zabrać w jednym miejscu ponad..... pomysłów na prace plastyczne. Proste w wykonaniu, nie potrzebują dużych nakładów materiałów ani czasu. Mamy nadzieje, że spodoba Wam się takie zestawienie :-)  

Niezbędnik każdego chłopaka oraz Niezbędnik akażdej dziewczyny. Jak ogarnąć dojrzewanie - Wydawnictwo Debit

Dziś chciałam Wam przybliżyć dwie bardzo wartościowe książki, które w bardzo prosty, przystępny a przy tym subtelny sposób opisują zmiany jakie powstają w ciele dojrzewającego nastolatka. Dwa niezbędniki, jeden skierowany do chłopców, drugi do dziewczynek, to książki, które powinny trafić w ręce każdego nastolatka. Publikacje ukazały się na rynku nakładem Wydawnictwa Debit .

Uciekający pieprz - "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami"

Kolejny wakacyjny piątek i kolejny eksperyment w ramach inicjatywy "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami ", której pomysłodawczynią jest  Karolowamama .  Do wykonania naszego eksperymentu - uciekający pieprz - potrzebujemy: - miski/głębokiego talerza, -  pieprzu, - płynu do naczyń, - małego pojemnika, - wody.